Consulta pública sobre la modificació del Reglament d'Administració Electrònica
de l'Ajuntament de Palafrugell
This process belongs to Consulta pública de normativa municipal 2020
D'acord amb el que s'estableix a l'article 133 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s’ha de duu a terme una consulta pública, amb caràcter previ a l'elaboració del projecte d'ordenança, per recollir l'opinió dels ciutadans i organitzacions més representatives potencialment afectades per la futura norma.
Antecedents i problemes que es pretenen solucionar amb la modificació d’aquesta ordenança
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic obliguen a adaptar a les mateixes les Ordenances i Reglaments locals en matèria d'administració electrònica. En aquest sentit, es pot entendre que "administració electrònica" és l'ús de les tecnologies de la informació i comunicació en les administracions públiques, combinat amb canvis organitzatius i noves aptituds, amb la finalitat de millorar els serveis públics i els processos democràtics i reforçar el suport a les polítiques públiques.
La necessitat i oportunitat de la seva aprovació
La necessitat ve donada per l’adaptació a les noves lleis de procediment i règim jurídic.
Els objectius de la modificació
Adaptar la norma a les noves lleis.
Les possibles solucions alternatives
No n’hi ha. L’aprovació d’una ordenança és la única eina efectiva per abordar les necessitats exposades.
Podeu participar emplenant aquesta enquesta
Share: